ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Κόσμος Ενημέρωση Ειδήσεις Νέα

Αίμα στις ράγες – Θρήνος στην Ισπανία για τους 77 νεκρούς στο δυστύχημα με το τρένο

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

 

77 νεκροί και 143 τραυματίες ο μέχρι τώρα απολογισμός στα συντρίμμια τρένου Λόγω υπερβολικής ταχύτητας ο εκτροχιασμός σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες τραγωδίες στην ιστορία της Ισπανίας

Πολλοί αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι άκουσαν το θόρυβο μιας έκρηξης. "Ήμουν στο σπίτι μου και άκουσα κάτι πολύ δυνατό, σαν βροντή, είδα πολύ καπνό", αναφέρει η Μαρία Τερέζα Ράμος, μια 62χρονη γυναίκα που κατοικεί σε απόσταση μερικών μέτρων από το σημείο του δυστυχήματος, καθισμένη στον κήπο της απ' όπου βλέπει έναν τεράστιο γερανό που ετοιμάζεται να ανασύρει τα κατεστραμμένα βαγόνια. "Μας βρήκε συμφορά. Ο κόσμος ούρλιαζε. Όλοι έτρεξαν να πάνε κουβέρτες και πετσέτες για να βοηθήσουν τους τραυματίες. Ποτέ κανείς δεν είχε δει κάτι τέτοιο εδώ".

Η σιδηροδρομική τραγωδία σημειώθηκε στις 20.42 τοπική ώρα (21.42 ώρα Ελλάδος) σε ένα τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής για αμαξοστοιχίες μεγάλης ταχύτητας, πάνω σε μια στροφή αρκετά υπερυψωμένη, σχεδόν τέσσερα χλμ. από τον σταθμό της Κομποστέλα, της παγκοσμίως γνωστής πόλης για το προσκύνημα στον Άγιο Ιάκωβο, τον προστάτη της Γαλικίας.

Πολλά βαγόνια εκτροχιάστηκαν, πέφτοντας το ένα πάνω στο άλλο.

Από τους 222 επιβαίνοντες στην αμαξοστοιχία, 77 σκοτώθηκαν ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα το δικαστήριο της περιφέρειας της Γαλικίας, αρμόδιο για την καταμέτρηση των νεκρών, διευκρινίζοντας ότι ο απολογισμός είναι προσωρινός. Σε 143 ανέρχεται ο αριθμός των τραυματιών.

"Άκουσα έναν πολύ δυνατό θόρυβο. Ήταν σαν να γινόταν σεισμός", είπε ο 39χρονος Φρανθίσκο Οτέρο που εκείνη τη στιγμή ήταν στο σπίτι των γονιών του, κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής.

"Έφθασα στο σημείο ένα λεπτό αργότερα. Το πρώτο που είδα ήταν το πτώμα μιας γυναίκας. Αυτό με τάραξε φοβερά. Δεν είχα δει ποτέ πτώμα στη ζωή μου. Ωστόσο αυτό που με συγκλόνισε ήταν η απόλυτη σιωπή, υπήρχε επίσης λίγος καπνός και μια μικρή φωτιά".

"'Ηταν σαν εφιάλτης. Γείτονες πλησίαζαν στο σημείο, προσπαθούσαν να βγάλουν ανθρώπους που είχαν μείνει εγκλωβισμένοι στα βαγόνια, με αξίνες, με σφυριά και τέλος το πέτυχαν με ένα χειροκίνητο πριόνι".

Τέσσερα βαγόνια ανατράπηκαν πάνω στις γραμμές, εκ των οποίων το ένα τουλάχιστον έγινε συντρίμμια, στοιβαγμένο πάνω σε ένα άλλο, καπνός και φλόγες έβγαιναν από την αμαξοστοιχία. Ένα άλλο βαγόνι τινάχτηκε στον αέρα και έπεσε σε ύψωμα πάνω από τη σιδηροδρομική γραμμή. Πολλά πτώματα κείτονταν στις γραμμές, καλυμμένα με κουβέρτες.Φαίνεται πως σε μια στροφή το τραίνο άρχισε να εκτροχιάζεται. Πολλά βαγόνια έπεσαν το ένα πάνω στο άλλο", δήλωσε ένας επιβάτης στο ραδιοφωνικό σταθμό Cadena Ser.

Ενώ τα αίτια του δυστυχήματος δεν έχουν γίνει επισήμως γνωστά, ο Τύπος επισημαίνει την υπερβολική ταχύτητα σε ένα τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής όπου η αμαξοστοιχία διέσχιζε στροφή σε κατοικημένη περιοχή και το όριο ταχύτητας ήταν 80 χλμ. την ώρα. "Φονική ταχύτητα", είναι ο πηχυαίος τίτλος της εφημερίδας El Mundo, σύμφωνα με την οποία η αμαξοστοιχία έτρεχε με ταχύτητα 220 χλμ. την ώρα σε αυτή τη δύσκολη στροφή, τη στροφή Α Γκραντέιρα. "Η υπερβολική ταχύτητα είναι μια από τις εκδοχές που υπερισχύουν", γράφει.

Σύμφωνα με την El Pais, η αμαξοστοιχία έτρεχε με ταχύτητα 180 χλμ. την ώρα όταν διέσχιζε τη στροφή. Το τραίνο που ερχόταν από τη Μαδρίτη και κατευθυνόταν στην Ελ Φερόλ, στην ακτή του Ατλαντικού, κινείτο σε αυτό το σημείο σε σιδηροδρομική γραμμή για τραίνα μεγάλης ταχύτητας στην Γαλικία. Η γραμμή τέθηκε σε λειτουργία τον Δεκέμβριο του 2011 για να συνδέει την πόλη Ουρένσε με το Σαντιάγο ντε Κομποστέλα και μετά με την Λα Κορούνια. Μετέφερε 218 επιβάτες και 4 εργαζόμενους της εταιρίας σιδηροδρόμων Renfe.

"Διεξάγεται έρευνα και πρέπει να περιμένουμε" για να μάθουμε τα αίτια του δυστυχήματος, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας Renfe. "Θα μάθουμε σύντομα για την ταχύτητα όταν εξετάσουμε τα μαύρα κουτιά του τραίνου".

Από το Ρίο ντε Ζανέιρο, ο Πάπας Φραγκίσκος κάλεσε τον κόσμο να προσευχηθεί στη μνήμη των θυμάτων και υπέρ των οικογενειών τους. Η σιδηροδρομική αυτή καταστροφή είναι από τις μεγαλύτερες που έχει γνωρίσει η Ισπανία. Το 1944, η σύγκρουση τραίνου που επίσης ερχόταν από τη Μαδρίτη στη Γαλικία και ατμομηχανής, προκάλεσε τον θάνατο εκατοντάδων ανθρώπων. Το 1972, 77 άνθρωποι σκοτώθηκαν σε εκτροχιασμό τραίνου που εκτελούσε το δρομολόγιο Κάδιξ - Σεβίλλη στην Ανδαλουσία.

ΠΗΓΗ newsit

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σενάριο για περιφερειακό πόλεμο: Παιχνίδια πολέμου του ΝΑΤΟ

Εκκωφαντική σιωπή: ούτε ένα δυτικό μέσο μαζικής ενημέρωσης δεν ανέφερε αυτά τα παιχνίδια…
Πειρατές οι πρώτοι Έλληνες της Αυστραλίας

Πειρατές οι πρώτοι Έλληνες της Αυστραλίας

Aυτές τις μέρες και συγκεκριμένα την Τετάρτη 28 Αυγούστου, συμπληρώθηκαν 184 χρόνια από…

Οι ανήλικες "σκλάβες του σεξ" στην Τουρκία

H τουρκική μη κυβερνητική οργάνωση Sefkat-Der, σε έκθεσή της για την πορνεία στη χώρα…
Νέα ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ευκαρπία
Η ιστοσελίδα Pmnews δεν ευθύνεται για τις απόψεις των μελών της καθώς και για το περιεχόμενο ιστοσελίδων στις οποίες οδηγούν οι διάφοροι σύνδεσμοι. Οι πηγές όσων άρθρων, ειδήσεων ή πληροφοριών ανήκουν σε άλλη ιστοσελίδα αναφέρονται σε εμφανές σημείο.
www.pmnews.gr Νέα ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ευκαρπία | All rights reserved