ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Κόσμος Ενημέρωση Ειδήσεις Νέα

Wall Street Journal Γιατί οι Ελληνες τρελαίνονται για το «Souvlaki»?

Wall Street Journal Γιατί οι Ελληνες τρελαίνονται για το «Souvlaki»?

Αξιολόγηση Χρήστη: 0 / 5

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Με το αγαπημένο και παραδοσιακό fast food των Ελλήνων, το σουβλάκι, ασχολείται η Wall Street Journal, η οποία αναφέρει πως παρά την οικονομική κρίση τα σουβλατζίδικα ανθίζουν και κάνει λόγο για «ερωτική» σχέση των Ελλήνων με τα γνωστό έδεσμα.

Σε δημοσίευμα της με τίτλο «Discomfort Food: When the Going Gets Tough, Greeks Get Souvlaki», η Wall Street Journal μιλά με έναν νέο άνεργο διαφημιστή ο οποίος αποφάσισε να ανοίξει ένα σουβλατζίδικο αν και δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με τον χώρο και εν τέλει λόγω καλής διαφήμισης το κατάστημα του σύντομα άρχισε να βγάζει κέρδος. Με αφορμή αυτό το παράδειγμα η WSJ κάνει μια αναδρομή στην ιστορία που έχει το σουβλάκι:

«Οτι είναι το hot dog για τους Νεοϋορκέζους, είναι και το σουβλάκι -ψητό κρέας γνωστός και ως γύρος η κεμπάμπ- για τους Αθηναίους. Το τέλειο αυτό ελληνικό σνακ έχει μόνιμη παρουσία στην κουζίνα της χώρας από τα αρχαία χρόνια. Ο Ομηρος αναφέρεται στο σουβλάκι στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια. Οπως και ο Αριστοτέλης στα γραπτά του, υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα τα οποία επισημαίνουν πως τα σταντ με τα σουβλάκια μπορεί να υπήρχαν και να δούλευαν περίπου για 3.500 χρόνια».

«Πρόσφατα, υπάρχει μια αναγέννηση στο σουβλάκι στην Ελλάδα. Αν και είναι δύσκολο να βρεθούν επίσημα στατιστικά στοιχεία, εκατοντάδες σουβλατζίδικα άνοιξαν τα τελευταία χρόνια- αν και διεθνείς αλυσίδες όπως τα McDonalds κλείνουν καταστήματα. Αλλά η δημοφιλία που έχει το σουβλάκι οφείλεται στην Ελληνική ψυχοσύνθεση. Η μόδα έχει γίνει φαινόμενο που αφορά την κουλτούρα, εμπνέει την παραδοσιακή μουσική, τα εμπορεύματα από μπλουζάκια μέχρι παιχνίδια. Υπάρχει ακόμη και ένα επιτραπέζιο για παιδιά το Souvlaki Wars. Το σουβλάκι έχει και μια σελίδα στο facebook με περισσότερα από 15.000 likes, αλλά και μια ιστοσελίδα η οποία συνδέει τους πεινασμένους με τα σουβλατζίδικα, το Thelosouvlaki.gr

Στη συνέχεια, η Wall Street Journal αναφέρεται και στις νέες τεχνικές που χρησιμοποιούν οι σεφ στο σουβλάκι, όπως γαρίδα ή ξιφία, αλλά και πίτα από καλαμπόκι και αναρωτιέται γιατί επικρατεί αυτή «τρέλα» με το σουβλάκι;

«Κάποιοι λένε ότι είναι ένας καινούργιος καταναλωτικός πατριωτισμός, ο οποίος ήρθε λόγω της οιονομικής κρίσης, καθώς οι Ελληνες ανακαλύπτουν εκ νέου το αγαπημένο τους ελληνικό φαγητό και γυρνούν τις μύτες τους σε ξένο φαγητό όπως τα χάμπουργκερ και το σούσι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ Wall Street Journal online.wsj.com

Πηγή ολόκληρο το άρθρο: www.iefimerida.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

(Video) Όλα  αυτά που θεωρούμε προβλήματα δεν είναι καν προβλήματα!

(Video) Όλα αυτά που θεωρούμε προβλήματα δεν είναι καν προβλήματα!

Όταν βλέπεις τα παιδιά που ζουν σε άθλιες συνθήκες στις χώρες του Τρίτου Κόσμου να…

Εκθεση ΗΠΑ για Βαλκάνια: Κίνδυνος εξεγέρσεων από εθνοτικές διαιρέσεις

Οι εσωτερικές πολιτικές και εθνοτικές διαιρέσεις αποτελούν το μεγαλύτερο κίνδυνο για τις…

Ο «πόλεμος» της ευρω-αφίσας

Επικοινωνιακή «μάχη» με χιούμορ, αλλά και προκλήσεις για τις Ευρωεκλογές.
Νέα ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ευκαρπία
Η ιστοσελίδα Pmnews δεν ευθύνεται για τις απόψεις των μελών της καθώς και για το περιεχόμενο ιστοσελίδων στις οποίες οδηγούν οι διάφοροι σύνδεσμοι. Οι πηγές όσων άρθρων, ειδήσεων ή πληροφοριών ανήκουν σε άλλη ιστοσελίδα αναφέρονται σε εμφανές σημείο.
www.pmnews.gr Νέα ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ευκαρπία | All rights reserved